Sunday, January 1, 2017

好L滾動之溫哥華唯一間正宗澳門菜 @ 澳門茶餐廳!!

首先好老土地都要同大家講句二零一柒新年快樂呀!!


其實我呢邊而家已經差唔多半夜兩點,

但係我點都一定要打埋呢篇blog先,
因為我真係好L滾動,
溫哥華....竟然有正宗澳門葡國菜嘅茶餐廳!!
溫哥華識到既澳門人,真係激少,
好似我地呢啲毒在異鄉為異客又為數極少嘅澳門人,
可以喺加拿大食到澳門嘢,係幾撚hi心既事!!!
所以今日一食完就打算今晚一定要喳喳林寫咗佢,
等大家可以感受到我嘅興奮同激動!


呢間「澳門茶餐廳 Kam's Restaurant」,因為佢地啱啱開始試業,未正式開張,

所以你地暫時都未可以喺google搵到佢,
但佢大概位置係 2415 Main St, Vancouver (Main St & Broadway附近)


我地今日有7-8條友去食,

全部都係喺溫哥華認識到嘅澳門人!
考慮緊好唔好開番個溫哥華澳門同鄉會。



好啦廢話唔好咁多了!

嚟到緊係點都要試個馬介休球啦!!
































哇diu真係好L好食!!
呢味道....這口感....!好掛住,好懷念呀!!!
好啦循例都要解釋下咩係馬介休,
馬介休(來自葡語Bacalhau),是鱈魚醃製而成,是不少葡萄牙菜與澳門葡式美食的主要材料
其實呢個係維基搵番,你唔係又expect我慢慢同你解釋呀化...!lol)

馬介休球就係將蒸熟左馬介休同薯仔,攪爛佢再加其他配料同調味然後炸,

外微脆內軟,好香而且味道剛剛好!重點係老細唔菇寒,
廚師又細心,入面啲馬介休,根根分別,好明顯真係落足心機撕碎佢!


























一定要趁熱食呀!

必點,強烈推薦!
如果你去食唔叫馬介休球你唔好同我講你食左澳門菜呀!







再嚟非洲雞(半隻雞)

非洲雞其實我真係第一次食,
呢道咁特色既澳門葡國菜我竟然咁多年黎都冇食過!
































必點,必點,必點!!!!!

好重要所以要講三次!!!!!
佢個非洲醬,真係超L正!
呢個非洲雞是辣的,但因為我胃唔好要戒辣,所以佢地好好只係整咗小辣,
個程度我可以接受!
啲雞整得啱啱好,肉又多,點住啲非洲醬食,
真係正到冇朋友,
我都未講佢啲薯仔,
外脆內軟又唔怕好乾,應該係炸過嚟,
但又同美式早餐哥啲薯仔完全唔同口感同味道,
我都唔識點形容,未食過咁樣嘅薯仔,好好好好好食呀!!






話明食葡國菜,點可以唔點焗葡國雞飯呀!!

一定要點嚟試下啦!!






























好食!!

啲雞很嫩!!個汁好香椰子味~~好正,用嚟撈飯食一流!
份量都好大!
佢仲比咗豬仔包我地嚟點汁食!!
豬仔包....呢個名我有多9無聽過了 ....!!!


























繼續澳門菜特色之一,馬介休雞粒炒飯!

非常之好食!又夠鑊氣!好香嘅馬介休味!
我平時好憎食檻欖,但今日我接受左佢愛,
一定係因為馬介休呢位媒人既功勞。
其實馬介休,就好似係葡式鹹魚咁,
換言之,呢個就有如鹹魚雞粒炒飯,
但係!
今日我地當中其中有人,係唔食鹹魚的!
但佢都覺得呢個炒飯唔錯!
所以值得一試!!



































葡式沙甸魚

呢樣係佢地小食其中一樣,
同樣推薦,
好懷念沙甸魚味道! 
唔知佢係煎定燒,sor9ry我呢啲外行人最後都係判斷不了!
外表有點脆脆的,
入面啲魚肉唔怕乾!保持到佢鮮嫩,
個味調得好特別,好開胃,用嚟送飯真係一流!
(是否我心理作用...為何我連佢隻碟都覺得好有澳門feel...)
































不過老老竇竇,如果你係啲好懶好憎有魚骨人士,
就不太建議你點呢個!因為沙甸魚是多骨的,
可以改試佢地葡式多春魚!








太多肉喇!點都要點啲蔬菜食下,

唔係陣間便秘仲點食好西呀!
葡汁焗四蔬 - 西蘭花,西芹,椰菜,紅蘿蔔
個汁同葡國雞汁差唔多,都係有椰香味,
但係因為係素菜類,所以佢冇葡國雞汁咁濃,
但都好好食!素食者可以考慮考慮!




































炸雞軟骨!

個味道唔錯的!入面都juicy,可惜我覺得佢地外面層炸皮厚咗少少,
如果薄啲會好啲!

































嘢飲熱杏仁露,西洋菜蜜同紅豆冰














































又係總結嘅時候,
呢間餐廳個Chef係澳門人嚟㗎!
食物質素高不在話下,性價比高!
雖然佢價錢係略偏高,但佢每一道菜個份量都好大,
我地一共6個大人2個細路(當佢地一個人)
計埋稅同tips應該大約每人$15-20 CAD,
都食到好L飽,最後仲要食唔完要打包!
同埋佢係溫哥華唯一一間正宗澳門菜嘅餐廳,
誠心推薦大家去試下!
(唔好問我列治文某food court 某間山寨版,
哥間嘢嘅豬扒包完全唔合格,仲用我地澳門豬扒包個名!我都仲未嬲完咋!)




食完呢餐嘢,

搞到我又homesick了,好掛住澳門呀!
雖然我人在外國,但我心與你同在...!!!!!




Kam's Restaurant 澳門茶餐廳

地址:2415 Main St, Vancouver
(Main街 & broadway附近)
https://www.facebook.com/Kamsrestaurant












2 comments: